ﭘﺎی "ﺩﻝ" ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ
ﭘﺎی "ﺩﻝ" ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ

ﭘﺎی "ﺩﻝ" ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ

نوشته های من...

قُرصِ ماه

گاهی که دلم می گیرد، می خواهم سرم را محکم بکوبم به طاق و نفس راحتی بکشم از دست زندگی! 
چه کسی باورش می شود، فصل شکوفه ها و این همه دلتنگی؟! دوست دارم وقتی عمو نوروز، ننه سرما را بدرقه کرد، گوشه دنجی میان گل ها برایم پیدا کند تا دمی بیاسایم. قدری به دیروز، امروز و فردایم فکر کنم ولی وقتی دیشب خواب دیده ام در بهار جلوی چشمانم قدم رو رفتی، قیلوله های بهاری از زندگی ام کسر می شود و انگیزه به من می دهد. 
وقت را هدر نمی دهم. لپ تاپ را روی دامن گلدارم می گذارم، یکی یکی دکمه ها را می زنم. شروع می کنم از نوشتن عاشق کش زیبارویی که دل دخترم را به عرش می برد و پا به پایش دلبری می کند تا دل من را هم بیش از پیش ببرد. دوست دارم تا نقطه پایان اگر آب از دل شان تکان خورد، سایه حضرت یار از سرشان کم نشود. دل شان قرص آن بالایی باشد که حواسش به عاشقی در همین حوالی هست و او را بی خیال خود رها نمی کند. 
#فاطمه_حقگو_نارانی
#قرص_ماه

پ.ن: خوبه در فراز و نشیب زندگی، وقت برا خوندن کتاب های مختلف، نوشتن و فیلم دیدن هست. از تعطیلات نوروز 97 بهترین استفاده رو ببرید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.