ﭘﺎی "ﺩﻝ" ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ
ﭘﺎی "ﺩﻝ" ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ

ﭘﺎی "ﺩﻝ" ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ

نوشته های من...

کتاب پیشنهادی: بوی درختان کاج:آزیتا خیری

ﺗﻮ ﺭا ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻲ ﺩاﺭﻡ

ﺗﻮ ﺭا ﺑﻪ ﺁﺑﻲ ﺁﺏ ﻫﺎﻱ ﺧﺰﺭ

ﺑﻪ ﺩاﻏﻲ ﺷﻦ ﻫﺎﻱ ﻛﻮﻳﺮ

ﺑﻪ ﺣﺮﻣﺖ ﺧﺎﻙ ﻭﻃﻦ

ﺗﻮ ﺭا ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻲ ﺩاﺭﻡ....

ﺗﻮ ﺭا ﻣﺜﻞ ﺳﻼﻡ اﻭﻝ ﺻﺒﺢ

ﺑﻪ ﮔﺮﻣﻲ نان میانِ سفره

به عطر آشنای برنج

تو را دوست می دارم...

تو را شبیه اولین گریه نوزاد

به اولین اشک مادر

مثال اولین لبخند پدر

تو را به حرمت خانه دوست می دارم...

تو را مثل مجنون

غمگین تر از فرهاد

محکم تر از بیژن

عاشق تر از عاشق...

تو را دوست می دارم...

تو را به حرمت خانه دوست می دارم

به بوی درختان کاج

به لانه پرنده های بازیگوش

تو را به سَروی سهند

به ﺯﻳﺒﺎﻳﻲ ﺧﺰﺭ

ﺑﻪ ﺑﻠﻨﺪاﻱ اﻟﺒﺮﺯ

ﺗﻮ ﺭا ﺑﻪ ﺷﺎﺩﻱ "اﻳﺮاﻥ"

ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻲ ﺩاﺭﻡ...

ﺗﻮ ﺭا ﺑﻪ ﺣﺮﻣﺖ ﺧﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻲ ﺩاﺭﻡ....❤ پ.ن:اﺯ ﻋﺸﻖ ﺑﻪ اﻳﺮاﻥ ﺑﮕﻢ و اﻳﻨﻜﻪ ﺷﻤﺎل و ﺟﻨﻮﺏ و ﺷﺮﻕ و ﻏﺮﺑﺶ ﺭﻭ ﻣﻴﭙﺮﺳﺘﻢ?ﻳﺎ ﻣﺮﺩاﻥ ﺑﺰﺭﮔﻲ ﻛﻪ اﻳﺮاﻧﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺳﺮﻓﺮاﺯ ﻛﺮﺩﻧﺪ?

اﺯ ﺣﺎﻝ و ﻫﻮاﻱ ﺩاﺳﺘﺎﻥﺑﮕﻢ ﻳﺎ اﺯ ﺷﺨﺻﻴﺖ ﻫﺎﻱ ﻋﺰﻳﺰﺵ(ﺑﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﺩاﺳﺘﺎﻥ ﻋﺠﻴﺐ ﻫﻤﺬاﺕ ﭘﻨﺪاﺭﻱ ﻛﺮﺩﻡ)?اﺯ ﻻﻟﻪ ﺯار,ﻣﻮﻧﺖﺑﻼﻧﻚ,ﮔﺬﺭ ﻭﺯﻳﺮ ﺩﻓﺘﺮ ﻳﺎ ﭘﺎﺭﻳﺲ?اﺯ ﺷﻌﺮ ﺩاﺧﻞ ﻛﺘﺎﺏ ﺑﮕﻢ ﻛﻪ ﺗﻮﺳﻄ ﻣﺴﻴﻮﺷﺮﻳﻒ ﺧﻮﻧﺪﻩ ﻣﻴﺸﻪ, ﻳﺎ ﺩﺳﺖ ﺧﻄ ﺑﺎﻧﻮ ﺧﻴﺮﻱ ﻛﻪ ﻣﺘﻦ ﺯﻳﺒﺎﻳﻲ ﺑﺮاﻡ ﻳﺎﺩﮔﺎﺭ ﻧﻮﺷﺘﻪ?

ﻣﻤﻨﻮﻥ اﺯ ﻣﻬﺪﻳﺲ ﺧﺎﻧﻮم ﺩﻛﺘﺮ ﻛﻪ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻛﺮﺩ اﻳﻦ ﻛﺘﺎﺏ ﺭﻭ ﺑﺪﺳﺖ ﺑﮕﻴﺮﻡ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.