ﭘﺎی "ﺩﻝ" ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ
ﭘﺎی "ﺩﻝ" ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ

ﭘﺎی "ﺩﻝ" ﻛﻪ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ

نوشته های من...

صفحه بروبچ20

عاشق بارانم! 

وقتی می بینم ابر این چنین گریه می کند, خودم را که هیچ, مشکلاتم هم از یاد می روند. 

 

دانلود ضمیمه چاردیواری شماره 550 

 

رمز:www.bookmaker.ir

دانلود

صفحه بروبچ19

تنهایی آنقدرها هم که فکر می کنی خوب نیست. 

خدا با تمام بزرگی حتی برای آدمش هم حوایی آفرید. 

 

دانلود ضمیمه چاردیواری شماره 546 

 

رمز:www.bookmaker.ir

دانلود

صفحه بروبچ18

در سرزمین دل تو افراد زیادی قدم گذاشتند. 

همگی با ردپاهاشان سطح پاک و برف خورده ی دلت را زیر پا گذاشتند و رفتند و من مانده ام همراه یک سوال  

بی جواب. 

به من بگو بین این همه آدم, فقط رد پای من زیادی بود؟! 

 

دانل%
                                

                                
                                
                            </div>
                            <div class=

ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺣﻘﮕﻮ ﻧﺎﺭانی